Krušovice: Chutnají jako tenkrát (referendum)
Snaha o novou pozici na trhu pro pivo Krušovice je cítit za reklamní kampaní „Referendum“ s claimem „chutnají jako tenkrát“. Souboj krušovických sládků a českých pivařů o kvalitu piva.
Krušovice angažovaly pro natočení Petra Čtvrtníčka, což samo o sobě určilo ráz reklamy. V hlavní roli spotů na téma lidového referenda o kvalitě krušovického piva mezi sládky a pivaři se objevil Leoš Noha, kterého znáte například z Okresního přeboru. Díky němu je minimálně zvuková stránka kampaně nezaměnitelná.
Krušovice: chutnají jako tenkrát
Nástup Heinekenu na český pivní trh se výrazně podepisuje i na letních reklamách. Heineken postupně zparodoval Gambrinus ve spotu Zlatopramenu párty na hausbótu, aby potom potěšil nejenom Moravu s novou reklamou Starobrno chci si to dát. Rukopis mistra pivní reklamy začíná být znát, přestože k originálu to má ještě pořád daleko.
Změna oproti předchozí komunikace Královského pivovaru Krušovice je razantní, stačí se podívat na Korunu mého srdce. Krušovice zkrátka hledají svého českého štamgasta.
to se na to podiuame, jestli chutnaj jako tenkuát.. B)
chujovina s rackujicim troubou xD