Boogie Films: Fiktivní reklama na parfém Boo
Jiří Mádl a Jan Antonín Duchoslav v reklamě na deodoranty Boo. Pokud vám název Boo nic neříká, nedivte se – jde o skvělou mystifikaci produkční agentury Boogie Films.
Když jsem narazil na reklamu Boo od Boogie Films, chtěl jsem jít po chvíli dál. Klišé s neodolatelným deodorantem (navíc 2:20!) už bylo použité na tolik způsobů, že v něm těžko hledat něco originálního. Axe by mohl vyprávět. Přiznám se, že mě v pozornosti udržel hlavně Jiří Mádl, protože kromě kultovního spotu Přemluv bábu, kde přesvědčuje s Marthou Issovou důchodce, aby nevolili levici, si nepamatuji, že by figuroval v nějaké reklamě. Po chvíli zjistíte, že dílko Boogie Films posouvá hranice neodolatelnosti ještě o kus dál. Jiří Mádl veden snahou upoutat pozornost u dívky, kterou zahlédl, použije omylem dámskou vůni deodorantu, a podobně jako k bájným krysařům, se k němu stahují chlapi z celé Prahy.
We Shoot With Love.
Boogie Films v režii Karla Janáka (Snowborďáci, Rafťáci) natočili velmi dobré selfs-promo. Snad jeho smyslem bylo kromě toho ukázat co všechno umí, i postavit se přežitkům a používaným zjednodušením v reklamě.
Neni to ve skutečnosti reklama na Nike? Body za psy.
– co jsem se tak dívala na jejich práce, tak Boogie Films stereotypy spíš tvoří –
Si kupuju teda dražší parfém než nějaký Boo za kilo B)
Tak a máš o zábavu postaráno, Jirko..chi chi B)