Generali: Pohroma v domácnosti (pojištění majetku)
Pojišťovna Generali si pro své flexibilní pojištění majetku Vario zvolila reklamu, která se nabízela nejvíc. Nic nepřesvědčí o potřebě pojištění lépe, než ukázat škodu a její následky v praxi. Generali k tomu použila dvojici v rodinném domě, která právě řeší otázku pojištění.
Už jsi zařídil v Generali tu pojistku na barák?
Prosím tě, co by se asi tak mohlo stát?
Přesně v ten moment se začíná odvíjet řetězec událostí, který nakonec vede k hořícímu domu a nešťastné dvojici stojící venku němě sledující vzniklou. Pojistka Vario by se hodila o něco dřív…
Průměrná škoda na majetku se přihodí jednou za deset let.
V Generali víme, že žádná průměrná škoda neexistuje. Proto nyní nabízíme flexibilní pojištění majetku Vario.
Generali pokračuje v stylu zábavných reklam, který předvedla i u povedeného povinného ručení se srnkou.