Žilka Optik Studio: Nemorálně luxusní brýle
Jana Plodková a Tomáš Matonoha v reklamě Žilka Optik Studio u příležitosti otevření butiku značky Alain Mikli. Brýle francouzského designéra najdete na očích nejedné celebrity, velkou práci s propagací udělal v tomto směru například Elton John. Žilka Optik Studio představuje značku Alain Mikli pod claimem „nemorálně luxusní brýle“ a s tím zajímavý spot v režii Michaela Baumbrucka dokonale ladí.
Zpomalený děj odvíjející se odzadu, který téměř k dokonalosti dovedl trailer Dead Island, vás chtě nechtě zaujme a vtáhne do děje. Nečekejte žádný román, vše je otázka vteřin. Šampaňské vyprsknuté Tomášem Matanohou a reakce Jany Plodkové včetně brýlí Alain Mikli na zemi. Jestli došlo i k něčemu dalšímu, čemuž by nasvědčoval poslední záběr, nechává Michael Baumbruck na vaší fantazii.
Mě se líbí hudba, obraz i snobská kýčovitost. Patří k věci.
MartinezZ – Čas je luxusní zboží, říká já na to mám. Sestříhat to jde vždycky.
Chtěli vytvořit neobvyklou náladu, což se povedlo (výborná hudba). Jinak ale na mě poněkud utahaně snobské.
Minutu trvající NIC. Reklama na co? Proč? A mimochodem, to, co má ona na nose, je doufám vtip, ne že se to bude někdo snažit vydávat za „luxusní brýle“…
Ty to asi myslíš vážně co? Tohle určitě není masová záležitost, ale imageovka, která věřím cílové skupině sedne. Nelíbí se ti brýle, nelíbí se ti reklama – zřejmě to není dělané pro tebe.
Nemorálně luxusní reklama.
Pěkné. Začátek je dost uspávací, ale v celkovém kontextu to dává smysl.
Derrecku „orální soulož“?
Řemeslně výborná práce, nějakej bod navíc za orální soulož na konci. Na český podmínky bomba.