Budweiser: Paintball s extrémní razancí
Budweiser ve své kampani pro pivo Bud Light používá slogan „Not too heavy, not too light“, který by šel přeložit jako „ne příliš těžký, ne moc lehký“. To má odpovídat a vystihovat i podstatu a chuť piva Bud Light, protože je tak akorát (just right).
Not too heavy, not too light
Just right.
V roce 2010 zveřejnil Budweiser několik spotů na toto téma. V těch dovedl podobu sloganu do absurdní podoby, která je mu vlastní a umí s ní pracovat. Že jde o povedenou projekci dokazují i stříbrné medaile z Cannes 2010.
Reklama „Paintball“ nabízí pohled na klasickou situaci během této hry, ovšem s nevšedním zakončením. Nejprve v lehké verzi jsou kuličky prakticky bez razance a soupeři k smíchu, v těžké verzi potom zase přiletí na pomoc letadla, které soupeře totálně zdevastují. Stejný formát nabízejí i ostatní spoty, které tady budou v krátké době také.
Spoty z kampaně Bud Light - Not too heavy not too light:
ukazka kvalitni pivni reklamy, ktera u nas zoufale chybi
Problematika správného lehkého piva je mi dost vzdálená, ale když už z toho chtějí dělat vědu, tak na to jdou správně. Chlapům se to jak je vidět líbí.
… My jsme totiž na tyhle věci strašně senzitivní.
Někdy až tak moc, že je nutné na vás jít s náletem.
@Anabel: Až budeš mít někdy chuť, není problém tě zasvětit. Ať ty reklamy nedělají zbytečně.
Beru na vědomí, ale na pivo mě neutáhneš.
Výborná kampaň. Na první pohled to snad vypadá na samoúčelné přehánění, jenže cílení na produkt a použitý claim jsou ukázkové. [9/10]
Perfektní. Navíc nejde o samoúčelnou atrakci, protože dobře navádí na produkt.
[…] heavy, not too light“ (ne příliš těžký, ne moc lehký), ze které tady už máme výborný Paintball. Opět dvě krajní varianty řešení situace, tentokrát získání pozornosti. Chlapík […]
V porovnání s tím, co si v reklamě dovolí tyhle amíci, je to u nás neskutečná nuda.
První liga, jako obvykle.