Ray-Ban: Rajčatová bitva (Never hide)
Značka slunečních brýlí Ray-Ban připravila před létem novou kampaň, která dál rozvádí používaný claim Nikdy se neskrývej (Never hide) a nachází pro něj netradiční souvislosti.
Spot, nebo spíš krátký film, začíná téměř idylicky. Dlouhovlasá dívčina projíždí sluncem zalitými historickými uličkami města, a v košíku si domů veze sazenici rajčete. Už tady možná zachytíte výrazné sluneční brýle Ray-Ban na jejích očích, ale to vás nemůže připravit na to, co vás čeká.
Nikdy se neskrývej (Never hide).
Dívka se o rajče svědomitě stará a nakonec se dočká i krásného masitého plodu. Téměř obřadně ho nůžkami odstřihne a s rajčetem v náručí odchází do ulic města. Máte tak nějaký čas na přemýšlení kam děj vlastně spěje. To už dívka ale zastavuje před skupinkou mužů, tam se ze široka rozmáchne a strefí jednoho z nich rajčetem přímo do hlavy.
Střihem se dostanete do děje o pár ulic dál, kde už naplno probíhá La Tomatina (rajčatová bitva ve španělském městě Buñol). Děj se zrychlí, idyla je pryč, a dívka se s plnou vervou a nadšením pouští do bitvy a dovádění v rajčatové tříšti. Nefalšovaná radost nemá daleko k orgasmu. Naplno si užívá Tomatinu, samozřejmě se slunečními brýlemi Ray-Ban neustále na očích.
Spoty z kampaně Ray-Ban - Never hide:
Protagonistka a hudba tomu dávají rafinovaný šmrnc. Klidně mohlo skončit i ve smyslnější poloze na první pointě v 1:48.
Tím by se navíc vyhnuli tomu, že takhle to vypadá spíš jako reklama na Tomatinu.
Bože fuj,rajčata od mala nejím B)
Z nových spotů Ray-Ban asi nejlepší. Osobně mi tam vadí šílenství Tomatiny, nicméně kontrast s první částí je povedený. [8/10]
Přerod z pečlivý ošetřovatelky na divošku jak o z učebnice. Já bych bral tu druhou.
Hodně povedené.