T-Mobile: Dáváme fandy dohromady (Tomáš Rosický)
T-Mobile jako generální partner české fotbalové reprezentace přichází před reprezentačním dvojzápasem se Španělskem a Lichtenštejnskem se spotem „Dáváme fandy dohromady„. Imageová reklama zaměřená na sportovní a především fotbalové fanoušky má kromě své duševní i ryze materiální náplň. S T-Mobilem můžete získat druhé pivo ve vybraných sportbarech zdarma a stejně tak zájezd na domácí zápasy české fotbalové reprezentace. V reklamě vystupují jak už je zvykem i fotbaloví reprezentanti v čele s Tomášem Rosickým, kteří na střeše hotelu mohou sledovat vznik fotbalisty z lidských těl hluboko pod nimi.
Dáváme fandy dohromady.
Mantra T-Mobilu posledních dnů – dávat „druhé“ věci zdarma – se dočkala svého dalšího pokračování. Obsahově dost jiné od „Kouzelných úterků“ s Richardem Nedvědem, ale s podobnou výhodou pro stávající zákazníky. Tak jenom aby fotbalistům i nám fandům vydržela dobrá nálada i po pátečním zápase ve Španělsku…
T-Mobile tě vtáhne do fandění jako nikdy! Pro naše zákazníky jsme teď během reprezentačních zápasů připravili druhé pivo zdarma ve více než 100 sportbarech. K tomu soutěže o vstupenky a zájezdy s nároďákem na zahraniční utkání nebo k jednomu lístku druhý zdarma a zájezdy autobusem na domácí zápasy. Více na t-mobile.cz/fotbal.
[zdroj: T-Mobile]
Pro mě je každá JINÁ a všechny pěkné. Díky za tipy, výborné!
Tak jistě, já neříkám, že Y&R v Big Ad vynalezli živé obrazce, spíš mě trkla podobnost celkového pojetí včetně hudby. Reklama T-Mobile jinak není špatná a hledání podobnosti je spíš zábava, nesouvisí s účinností spotu. Z věcí tohoto typu mám třeba rád tureckou AK Bank (2006) http://www.youtube.com/watch?v=SOQWcsTBMZU
A Carlton Big Ad byl pro zmenu inspirovan spotem British Airways……..1989!
Pěkné. A možná by se našla i další, která zase inspirovala British Airways a tak dále…
Snad by se líbilo, kdyby… Kdyby tolik nebila do očí podobnost s australským „Big Ad“ pro Carlton (2005). Ale širší veřejnost to asi znát nebude.
Big Ad je trochu jiná liga, takže mi srovnání, přiznávám, ani nenapadlo. Podobnost se tam dá určitě najít, ale není to první ani poslední reklama, která se „inspirovala“. Body pro T-Mobile za pěkné zpracování.
P.S. reklama Carltonu je tady https://www.tvspoty.cz/carlton-draught-big-ad/
Takhle dávat fandy dohromady muselo dát fušku.. ale vypadá to dobře
Nečekal bych, že z trojice mobilních operátorů bude zrovna t-mobile tvrdit muziku, ale je to tak.