Česká pojišťovna: Hra na bouračku (povinné ručení)
Česká pojišťovna a její první povinné ručení bez povinností v reklamě s dětmi v hlavní roli, které napodobují chování dospělých při dopravní nehodě. Po srážce dvou hluků během hry nastává situace, kdy se snaží bouračku vyřešit. Zatímco první kluk začne běhat okolo a rozhazovat bezmocně rukama, druhý navrhuje zavolat někam, kde se o všechno postarají, jak to dělá jeho tatínek. Tím někam má samozřejmě na mysli Českou pojišťovnu a její povinné ručení.
Tak teď musíme běhat z místa na místo a máchat rukama. Můj táta to tak vždycky dělá.
Můj táta někam zavolá a všechno se vyřídí samo.
Vtipná paralela s napodobeným chováním u dětských řidičů jako i využití v reklamě dětí samotných dělají spot České pojišťovny přátelštější a s větším záběrem na emoce.
Hoj Pavlíno,dítě ve žlutém tričku má sice značně chlapecké rysy, ale červené bačkůrky a oslovení v ženském rodě jsou jasné atributy, že se jedná o holčičku..nicméně důkaz je schován pod modrými punčocháči B)
Já si myslím, že je to chlapec a holka ,vsadili jsme se v praci.Kdo mi pomůže to rozluštit?První si myslím, že je chlapec a druhé holčička (myslím,že to že má krátké vlasy – ale žluté tričko a červené bačkůrky je asi jasné a když jí říká ty si me nabourala tak to asi nebude kluk pomožte mi :-))) že mám pravdu :-)))díky moc
Nejedná se o holčičku. Oba dva jsou chlapci. Žádný ženský rod tam není. Jeden chlapec říká- Ty jsi mě naboural A to si zaplatíš. To a je zde brané jako spojka
Žvatlající děti určitě zaberou v pauze Ulice, i když tady to tuším rekordy lámat nebude.
Žádný zázrak z hlediska zajímavosti, ale mohla by fungovat docela dobře.