AIP Foundation: Rakev patří k motorce
Dojemně pravdivá výzva asijské organizace AIP Foundation (Asia Injury Prevention Foundation) a jejich sociální kampaně Making Road Safe za bezpečné silnice k nošení přileb u dětí na motorkách. Když u výrobce rakví na rušné ulice zastaví řidič skútru s holčičkou, vypadá to na běžného zákazníka. Jenže jakmile se zeptá na požadovanou velikost rakve, vyžádá si zákazník metr a začne k úžasu truhláře přeměřovat svou malou dceru. AIP Foundation k tomu dodává už jen pár smutných čísel.
Pokud nemá vaše dítě přilbu, je lepší plánovat dopředu.
75% z 23.000 dětských účastníků motocyklových nehod by mohlo být zachráněno kdyby měly přilbu.
Smutná realita, výborně podané.
A dyť je ta holčička živá
A proč by neměla být živá? Pointa je přece v tom, že jí jde vybrat rakev když JEŠTĚ žije. Bohužel má slušnou pravděpodobnost, že bez přilby neskončí dobře. Jak píše Konarix – bez krve, ale mrazivé.
I bez kapky krve pořádně drsné – jak bývá u povedených sociálních reklam zvykem.