Pepsi MAX: Láska bolí / Love Hurts (Super Bowl 2011)
Když jde o Super Bowl, nemůže zůstat pozadu ani Pepsi. I ta podlehla všeobecnému tlaku na zábavu a humor v reklamních spotech. Její kampaň „žádné kalorie – maximální chuť Pepsi“ využívá více či méně absurdních situací s jasným cílem především diváka rozesmát.
Reklama s názvem Love Hurts (Láska bolí) je minipříběhem dvojice, kde partnerka odmítá kalorické potraviny a ke stejnému postoji nutí i svého partnera. Ten se snaží potají pro sebe urvat i nějaké to „zakázané“ nezdravé jídlo, ale nemá štěstí. Uspěje až s plechovkou Pepsi MAX, protože ta je bez kalorií, a tak si jí klidně může dát i partnerka. Problém ale stejně nastane. A to ve chvíli, kdy na vedlejší lavičku usedne sexy běžkyně a nešťastník po ní hodí okem. Reakce jeho drahé polovičky na sebe nenechá dlouho čekat, a skolí dívku prudkou ranou plechovkou Pepsi MAX.
Láska až k fackám..
Tedy že bych se u toho válel smíchy… Nesmyslně agresivní závěr, u takové značky docela s podivem.
Slušná stíhačka.
Z Pepsi mám dost rozporuplné pocity. Snad dobrý způsob jak ukázat její dietnost, ale konec může být v prudérní Americe vnímaný negativně.