Vodafone: Silvestr u smrčků (Liška & Macháček)
Vodafone a patnáctý díl kampaně se smrčky s názvem Silvestr nepřináší nic nového, co by se na základě předchozích vystoupení Macháčka s Liškou nedalo očekávat. Samotná délka vánoční kampaně Vodafone může být nakonec také její největší problém, protože ne pro každý díl je možné připravit vodopád invence a vtipu a smrčky mohou časem i nudit.
Zdravim, co Silvestr?
Nevim… jsem utahanej, všichni mají mezi svátkama volno, jen my makáme nonstop!
Hmm.. taky mě už bolí noha, ale co s tim?
Co si dát někde sraz? Svý jsme už odmakali…
Nevim, budou nás hledat…
Ale Vám neni pomoci! Nechápete, že už Vás nepotřebujou? Jestli si chcete zachránit kůru, tak za hodinu na nádraží!
Tak jo! Jedem!
Jiří Macháček a Pavel Liška si drží svůj standard, a kampaň Vodafone jako taková je jasně nadprůměr. Nezbývá než čekat, čím nás ještě překvapí, a jestli je připravená i nějaká pointa.
Spoty z kampaně Vodafone - Smrček a smrček (Liška & Macháček):
- Vodafone: Silvestr u smrčků (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček učenec (Liška & Macháček)
- Vodafone: Zázrak od Ježíška (Liška & Macháček)
- Vodafone: Dárek na pumpě (Liška & Macháček)
- Vodafone: Kapr k večeři (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček řezbářem (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček a Mikulášská nadílka (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček posílá vánoční přání (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček vyhrál v karaoke (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smutný osud smrčku (Liška & Macháček)
- Vodafone: Rituály mezi smrčky (Liška & Macháček)
- Vodafone: Nákupní horečka smrčků (Liška & Macháček)
- Vodafone: Kácení smrčku (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček straší smrčka (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrčci mají budíček (Liška & Macháček)
Z jednoho nápadu to autoři sekají jako Baťa cvičky – nejspíš až do úplného vyprázdnění i toho mála, čím byla série na začátku zajímavá.
Je pravda, že narůstající počet spotů je asi největší nepřítel kampaně. Nevim jestli jsem už tak zdegeneroval já, nebo trh reklamy u nás, ale smrčky se mi vzato kolem a kolem líbí. Nebo mi řekni, která česká vánoční reklama je lepší?
Pravda, je nejvýraznější, bez ohledu na kvantitu. Koncept rafinované civilnosti zabral, k tomu pár slušných konverzačních hříček a neopakovatelná melancholie Pavla Lišky (ten ovšem bude ze sebe smrčky nějaký čas setřásat).
:heart:
další díl nebude smrčci utekli
Nečekal jsem, že bude tolik spotů. Při takové frekvenci je jasné, že některý díl je slabší, ale celkový dojem víc než dobrý.
Tipuju,že tahle kampaň jen tak neskončí a nebo možná na Tři krále až jeden ze smrčků skončí u popelnic:-)
Ani by mi nevadilo, kdyby si to ještě protáhli. Zatím nenudí.