Hyundai: Pro nás předsudky neplatí (2011)
Imageová reklama Hyundai před nás staví výčet několika obecně platných axiomů, které ihned vyvrací předkládaným obrazem. K vidění je tak koupání v zasněženém bazénu, ve kterém se dokonce hrají šachy, běhání v poušti nebo boxující ženy. To vše za hudebního doprovodu skladby Summer od Vanessy James.
V poušti není život.
Bluesoví muzikanti jsou staří.
Ryby plavou ve vodě.
V zimě je zima.
Ženy jsou křehké.
Zvířata necítí lásku.
Růže jsou rudé.
Učení je mučení.
Pohled z auta je nudný.
Ekologické továrny neexistují.
Luxus a pohodlí jsou jen pro vyvolené.Pro nás předsudky neplatí.
Smyslem reklamy Hyundai je samozřejmě přitáhnout pozornost k poslední větě. Nové myšlení a nové možnosti. To je nabídka, kterou přináší Hyundai, a neváhá přitom poškádlit emoce. U někoho to možná i zabere.
Nové myšlení, nové možnosti.
Originální píseň ke spotu Hyundai: nové myšlení, nové možnosti [+]
Vanessa James – Summer
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Úplně obyčejná reklama, koukatelná, bez jakých koliv zbytečností.. Krása
kdo namluvil tu reklamu víte někdo??
Pěkná reklama a kvalitní hudba. Super.
Reklama se mě moc líbí. Ještě víc mě ale bere ta hudba v pozadí. Dá se nějak zjistit zda je to skladba složená přímo pro tuto reklamu a nebo jde o nějakou převzatou skladbu??
Hudba v pozadí je Vanessa James – Summer.
Koukatelná hříčka. Snad divák zachytí i samotnou značku, zvláště když slogan není dabován (a věta před ním zní taky jako slogan). Jinak tyhle duchaplnosti (typu „Auto s rytmem života“) mi u automobilek obecně lezou na nervy.
Mě to zase tak moc nebere. Ale jestli u Hyundai vyhodnotili že jim chybí image, tak udělali dobře.
Prekrasna reklama ! Neni potreba dalsiho komentare…